Pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s fizičnimi osebami preko spletne strani HišaNožev.si podjetja BIOOGENJ, Sulejman Tabaković s.p., Podsvetija 39, 1351, Brezovica pri Ljubljani, telefon 031 875192, matična številka 6149294000, davčna številka SI62012207. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino http://www.hisa-nozev.si/ (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja BIOOGENJ, Sulejman Tabaković s.p., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

 

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

 

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (podjetje in njen sedež, matična in davčna številka);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;
  • informacije o načinih plačila;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnih načinih vračila izdelkov;
  • informacije o postopku pritožbe uporabnika ter podatki o kontaktu Trgovca za stike z uporabniki.

 

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Vse slike poleg izdelkov so simbolične.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od prejema plačila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Trgovec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila.

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški. Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

  1. po poštnem povzetju - v tem primeru uporabnik (kupec) plača poštne stroške. Strošek se prikaže in obračuna samo do določene vrednosti nakupa;
  2. osebni prevzem 

Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije, ki nudi klasično in zanesljivo dostavo. Pismonoša bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da na njem ob poskusu vročitve paketa kupca ne bo, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko kupec paket skupaj z osebnim dokumentom prevzame na najbližji Pošti.

Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo, a se razlikuje glede na posamezno dostavno službo.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

 

4. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča plačilo nakupa izdelkov iz spletne trgovine po predračunu (e-banka, položnica ...).

Predračun je potrebno plačati v roku 7 dni, sicer ima Trgovec pravico odstopiti od pogodbe. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je dal uporabnik nalog za plačilo banki ali drugi organizaciji za plačilni promet. Kupec na podani elektronski naslov prejme obvestilo, da je bil predračun plačan in da bodo naročeni izdelki poslani v najkrajšem možnem času.

Pri plačilu po predračunu se kupec sklicuje na podatke:

BIOOGENJ, Sulejman Tabaković s.p., Podsvetija 39, 1351 Brezovica pri Ljubljani

INTESA SANPAOLO BANK.; IBAN: SI56 1010 0005 0743 702 SWIFT BAKOSI2X

Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje ‘sklic’ najprej vnese SI00, za tem pa številko naročila. V polju ‘koda namena’ lahko izbere GDSV ali OTHR.

Naročeni izdelki bodo naročeni oziroma v primeru blaga na zalogi odpravljeni takoj po prejetem plačilu.

 

5. Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja, dokler so izdelki prodajnega programa hisa-nozev.si na zalogi oz. so v ponudbi. Cene ne vsebujejo stroškov dostave, ki je navedena v ‘košarici’ oz. rubriki ‘Pregled košarice’.

Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini www.hisa-nozev.si, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

 

6. Postopek nakupa

 

6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji tehnični koraki:

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom;
  • izbor načina dostave izdelka;
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).

 

6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je kupcu prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, preprosto in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice;
  • vidi, pregleda in izbere način prevzema kupljenega blaga – osebni prevzem je brezplačen, strošek dostave izbranih izdelkov na želeni naslov pa je odvisen od višine zneska celotnega nakupa:
  • celoten znesek nakupa do 100,00 € - strošek dostave je 5 €;
  • celoten znesek nakupa do 200,00 € - strošek dostave je 3 €;
  • celoten znesek nakupa nad 200,01 € - dostava je brezplačna.

 

6.3. Naročilo sprejeto

V spletni trgovini www.hisa-nozev.si je izdelke mogoče naročiti le z dostavo na naslov na območju Republike Slovenije. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku. Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje.

Po oddaji naročila kupec od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto in pisno obvestilo o pogodbenih določilih v obliki, ki zagotavlja njihovo hranjenje in kasnejšo uporabo. Kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila, razen glede možnosti odstopa od pogodbe.

 

6.4. Naročilo potrjeno

Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. 

 

6.5. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V elektronskem sporočilu Trgovec obvesti kupca o pravici do odstopa od pogodbe (glej točko 8) in načinu izvrševanja te pravice ter navede naslov, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave.

 

7. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki.

 

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: "Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. "

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@hisa-nozev.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu. 

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu na naslov Sulejman Tabaković s.p., Klopce 23, 1262, Dol pri Ljubljani najkasneje v roku 30 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. Priložena mora biti kopija računa.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu, vrne vplačani znesek. Vračilo plačanega zneska izvrši Trgovec na transakcijski račun uporabnika (kupca).

 

9. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tule.

 

10. Odgovornost

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

11. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na telefonsko številko 031 875192, od torka do petka med 12. in 14. uro. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@hisa-nozev.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) pristojno sodišče v Ljubljani. 

 

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.

 

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

12. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način prek spletne strani www.hisa-nozev.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.